• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Кабінет соціально-побутового орієнтування Відхилений

Доданий
20.09.2018
Номер
26
Освіта

Спеціальні корекційні заняття з соціально-побутового орієнтування спрямовані на практичну підготовку дітей до самостійного життя і праці, на формування у них знань, вмінь, що сприяють соціальній адаптації та підвищення рівня загального розвитку учнів. Заняття проводитимуться у спеціальному кабінеті, де учні навчаться доглядати за одягом, готувати їжу, вести домашній побут.

Автор проекту
Бюджет
130 850 грн
Розрахунок бюджету
Теги
на об’єкті галузі освіти
Район
Центральний
Адреса
вул. Гагаріна, 31, Хмельницький

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Неефективне проведення корекційних занять через відсутність кабінету та необхідної матеріальної бази для формування в учнів практичних навичків введення домашнього побуту.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Діти з особливими освітніми потребами (діти з інтелектуальними порушенями, діти з синдромом Дауна, та порушенням аутичного спектру), вихованці дитячих будинків.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Для дітей з особливими потребами вкрай необхідні умови для кращого виховання навиків самообслуговування і пристосування до умов в сучасному житті. Для цього потрібно організувати базу, яка дасть можливість сформувати навики, які знадобляться для повноціного життя в суспільстві. Робота кабінету буде спрямована на повноцінне сприйняття дітьми необхідних відомостей, формуванні дій і прийомів, а згодом – на різноманітне їх закріплення і регулярне застосування на практиці.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Підведення подачі води.
2.Проведення каналізації.
3. Ремонт приміщення.
4. Купівля меблів та техніки.
5. Облаштування кабінету та підключення техніки.
6. Розробка занять та тренінгів з соціально-побутового орієнтування.
7. Реалізація проекту на практиці.

Ключові показники оцінки результату проекту

Засвоєння морально-етичних норм поведінки, виховання навичок спілкування серед дітей з особливими потребами, практична підготовка учнів до самостійного життя та праці, формування в них знань і вмінь, які сприятимуть соціальній адаптації.

Очікуваний термін реалізації проекту

З січня по серпень 2019 року

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інфляція

Приклади (кейси) схожих рішень

Гуляйпільська спеціальна загальоосвітня школа-інтернат,
Гвіздецька спеціальна загальоосвітня школа-інтернат

Мета проекту

Допомогти дітям з особливими потребами засвоїти нові знання, систематично формувати і вдосконалювати в дітей необхідні їм навички самообслуговування, ведення домашнього господарства, орієнтування в навколишній дійсності

Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі

Хмельницької спеціальної загальноосвітньої школи №32

Фотографії