• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Пішохідна зона - не паркувальний майданчик і не проїжджа частина На розгляді

Доданий
11.09.2019
Номер
3
Житлово-комунальне господарство

Тротуар — елемент дороги, призначений для руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном. Саме таке визначення тротуару наведено у Правилах дорожнього руху, проте, це не завжди відповідає дійсності на вулицях України та рідного міста зокрема. Даний проект покликаний змінити ситуацію шляхом встановлення обмежувачів, які перекриють заїзд автомобілів на тротуар.

Автор проекту
Бюджет
75 000 грн
Розрахунок бюджету
Теги
на об’єкті галузі житлово-комунального господарства
Район
Все місто

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Проблемою, яка примусила до написання даного проекту, є свавільне порушення ПДР, а саме паркування на тротуарі/зеленій зоні з нехтуванням правил та створенням незручностей для пішоходів. Знищені зелені насадження, руйнування бруківки та іншого тротуарного покриття, створення аварійних ситуацій, хамство та погрози у відповідь на зауваження небайдужих громадян, ускладнення руху пішоходів та унеможливлення пересування батьків з дитячим візком та людей з інвалідністю – усе це наслідки описаної проблеми, котрі легко вирішуються реалізацією даного проекту.
Також вважаю за необхідне зробити наступне уточнення, поруч з кожним місцем паркування на тротуарі існує платний або безкоштовний паркінг, тому порушення є нічим іншим як проявом ліні та байдужості до інших а не вимушеним кроком через відсутність альтернативи.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Всі містяни та гості міста.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Після детального аналізу прикладу інших міст, котрі змогли вирішити описану проблему, порівняння цін та ефективності, естетичного фактору та можливого часу реалізації, було знайдено оптимальний варіант - встановлення обмежувачів руху в місцях заїзду на пішохідну зону.

У процесі підготовки проекту було розглянуто понад 20 можливих варіантів обмежувачів, після опрацювання деталей яких залишилось 3 найкращі варіанти: стовпці з нержавіючої сталі, чавунні стовпці та бетонні півсфери. Приклади встановлення кожного з варіантів зображено на фото в додаткових матеріалах.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Закупівля та встановлення обмежувачів за вказаними у проекті адресами.

Ключові показники оцінки результату проекту

Реалізація даного проекту зробить пересування зручним як для мешканців так і для гостей міста, що, в свою чергу, якісно відіб’ється на іміджі Хмельницького. Крім того, люди з інвалідністю та батьки з дитячими візочками зможуть комфортно рухатись пішохідною зоною. Зниження ризику ДТП.

Очікуваний термін реалізації проекту

6 місяців.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Значне збільшення цін.

Приклади (кейси) схожих рішень

Прикладів безліч, як у нашому місті так у і інших. З останніх – встановлення обмежувачів за адресою вул. Подільська, 25, біля паркінгу «АТБ».

Мета проекту

Метою проекту є:
1. Забезпечення безпечного та комфортного пересування пішоходів по пішохідній зоні;
2. Усунення з тротуарів транспортних засобів запаркованих з порушенням ПДР;
3. Унеможливлення руху автомобілів по пішохідній зоні;
4. Відновлення газонів, клумб, зелених насаджень, понівечених автомобілями;
5. Подовження терміну експлуатації бруківки та іншого тротуарного покриття, котре не призначене для ваги транспортного засобу;

Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі

житлово-комунального господарства

Фотографії