• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Створення у місті Хмельницькому мистецької фотозони «Люблю Хмельницький» На реалізації

Доданий
21.09.2019
Номер
56
Культура та туризм

Популярним сьогодні є створення спеціальних фотозон, що символізують любов до свого міста, популяризують назву міста. Улюбленим місцем відпочинку Хмельничан і туристів є сквер ім. Т. Г. Шевченка у середмісті. Тож поєднання гарного міського ландшафту з брендом та гаслом міста дасть можливість створити ще одну популярну локацію для фотосесій.

Автор проекту
Бюджет
150 000 грн
Розрахунок бюджету
Теги
на об’єкті галузі культури
Район
Центральний
Адреса
Хмельницький

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Сприйняття міста складається не тільки з вивчення його історії в музеях, розглядання архітектури та відвідування закладів. Його унікальний образ складається з дрібничок і саме вони найбільше запам’ятовуються, про них розповідають друзям.
У Хмельницькому недостатня кількість туристичних об’єктів, зокрема урбаністичних скульптур та фотозон, які розкривали б його різнобічний потенціал, робили б його привабливішим для мешканців і туристів.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Результатом реалізації проекту зможуть користуватись:
- мешканці міста Хмельницького;
- організовані туристичні групи та всі приїжджі, що відвідують місто Хмельницький.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Після детального аналізу прикладу інших міст, котрі змогли вирішити проблему популяризації міста та залучення туристів було вирішено і у нашому місті створення мистецьких фотозон шляхом бюджетування за участі громадськості.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

- Визначення місця для встановлення арт-о’бєкта;
- Виготовлення ескізу арт-об’єкта;
- Виготовлення арт-об’єкта;
- Встановлення арт-об’єкта;
- Монтаж освітлення;
- Благоустрій прилеглої території;

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення туристичної привабливості міста Хмельницького, його реклама у світі, що дасть певний поштовх для розвитку міста у сфері бізнесу (сувенірна продукція тощо). Візуалізований слоган може стати розповсюдженим міським кліше.

Очікуваний термін реалізації проекту

Жовтень 2020 року

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Вандалізм

Приклади (кейси) схожих рішень

Інноваційне рішення, яке не має аналогів

Мета проекту

Метою проекту є:
1. Популяризація міста Хмельницького;
2. Створення привабливої фотозони для мешканців міста та туристів;

Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі

Культури і туризму