• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"Електронна реєстратура" Хмельницької міської дитячої поліклініки Брав участь

Доданий
19.09.2017
Номер
9
Охорона здоров'я

"Електронна реєстратура" дає змогу мешканцям самостійно, без звернення до реєстратури закладу, у будь-який зручний для себе час записатися на прийом до лікаря он-лайн або скориставшись послугами колл-центру. Крім того, здійснити запис на прийом до лікаря зможе лікар, який направляє хворого. В результаті: спрощення процедури запису, зручність для пацієнта, економія часу, зменшення черг.

Автор проекту
Бюджет
95 300 грн
Розрахунок бюджету
Район
Все місто
Адреса
Разіна вулиця, 1, Хмельницький

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Найбільша проблема при відвідуванні поліклініки - черги, спочатку в реєстратурі, потім - до лікаря. Скупчення дітей, батьків породжує скарги, конфлікти, і навіть можливість зараження інфекціями повітряно-крапельним, контактним шляхами. Існують так звані "часи пік", живі черги призводять до нерівномірного розподілу навантаження на медичний персонал. Для вирішення цієї проблеми пропонується створення дистанційної електронної реєстрації для жителів міста. «Електронна реєстратура» дає змогу мешканцям самостійно, без звернення до реєстратури закладу, у будь-який зручний для себе час записатися на прийом до лікаря он-лайн або скориставшись послугами колл-центру. Крім того, здійснити запис на прийом до лікаря-специаліста зможе лікар, який направляє хворого. Паралельно створюватиметься електронна амбулаторна карта пацієнта, яка буде зберігатися і слідувати за пацієнтом.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Проект направлений на оптимізацію надання медичної допомоги дітям міста, на зростання ефективності та якості обслуговування. Зареєструвавшись онлайн, діти і батьки отримують гарантовану дату та час прийому, є можливість самостійно обрати зручний для себе час. При цьому розподіл навантаження на медичний персонал є рівномірним протягом робочої зміни, ліквідовуються черги, скупчення людей.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Створення колл-центру поліклініки, комп’ютеризація реєстратури, створення електронної бази пацієнтів, видимого для пацієнта та інших лікувальних закладів графіки прийомів спеціалістів, оперативні зміни в графіках прийомів.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Місяць І Проведення мережі Інтернет в корпус поліклініки.

Облаштування приміщення реєстратури поліклініки

Місяць ІІ Закупівля оргтехніки для реєстратури

Навчання та тренінг реєстраторів

Створення колл-центру поліклініки

Місяць ІІІ Комп’ютеризація робочих місць реєстраторів

Меблювання реєстратури та зони очікування

Розробка алгоритмів оцінки функціонування системи.

Місяць ІV Тестовий режим роботи системи електронної реєстрації
пацієнтів
Аналіз роботи електронної реєстрації, виправлення
недоліків

Ключові показники оцінки результату проекту

Короткотривалі результати: ліквідація черги в реєстратуру та на прийом до лікаря,
зручність для пацієнтів, гарантія прийому в конкретно вказаний час, переведення карти амбулаторного хворого в цифровий формат, створення електронної бази пацієнтів, економія часу лікаря для заповнення паперових бланків, розподіл рівномірного навантаження на медичний персонал протягом робочої зміни

спосіб оцінювання досягнень короткотривалих результатів: анкетування пацієнтів, аналіз звернень по "гарячій лінії", по роботі системи електронної реєстрації, зворотній зв'язок з пацієнтами, електронні звіти функціонування системи.

перспективні наслідки реалізації проекту: реалізація концепції «Поліклініка без черг"

Очікуваний термін реалізації проекту

На протязі 4 місяців від отримання фінансування

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Зміна вартості оргтехніки, розхідних матеріалів у звязку з зростанням інфляції, курсу валют

Приклади (кейси) схожих рішень

Комп"ютеризація міських поліклінік та Центрів первинної медико-санітарної допомоги міста Хмельницького, Києва.

Мета проекту

Компютеризація реєстратури, створення зручних умов реєстрації для пацієнтів, створення електронної амбулаторної карти пацієнта, отримання онлайн гарантованого часу прийому до лікаря, рівномірне розпреділення навантаження на медичний персонал, ліквідація "живих" черг, створення комплексу комфорту в поліклініці, підвищення ефективності надання медичної допомоги дитячому населенню міста Хмельницького.

Фотографії