• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Комунікаційна система для пацієнтів, в тому числі з обмеженими можливостями (Поліклініка №1 і №4) На реалізації

Доданий
30.09.2020
Номер
77
Охорона здоров'я

Сенсорний інформаційний кіоск забезпечить комфортне надання інформації про роботу закладу, підрозділів, графіки роботи медичного персоналу в електронному вигляді, в тому числі користувачам з порушенням зору . Забезпечить можливість зворотнього зв'язку між пацієнтом та персоналом, що полегшить підвищити якість надання медичної допомоги.

Автор проєкту
Вікторія
Вікторія Куниця
Бюджет
136 258 грн
Розрахунок бюджету
Теги
на об’єкті галузі охорони здоров’я
Район
Все місто
Адреса
Хмельницький

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Забезпечення всім об'ємом інформації про роботу закладу, графік прийому персоналу, можливість найшвидшого візиту до лікаря чи отримання іншої послуги, можливість отримати зворотній зв'язок з пацієнтами для підвищення і контролю якості надання медичної допомоги. Можливість отримати таку інформацію суттєво зменшить потребу звернення в реєстратуру, що попередить скупчення людей в теперішній епідемічній ситуації та зменшить чергу.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Мешканці м. Хмельницького, що звертаются за медичною допомогою на вторинну ланку, в т.ч. особи з порушеннями зору.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Встановити в приміщенні поліклінік комунікаційну систему з запрограмованою інформацією про структуру закладу, всі види послуг, які надає заклад, як по програмі медичних гарантій, так і на платній основі, про порядок отримання послуг, графіки роботи. В систему можливо запрограмувати різноманітні функціонали, потреби на які будуть виникати в процесі впровадження медичної реформи, можливо проводити анкетування для контролю та покращення якості надання медичної допомоги.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Встановлення системи в коридорі 1 поверху

Ключові показники оцінки результату проекту

Зменшення черги в реєстратурі, можливість реєстратору більше приділити уваги особам, які сприймають лише живе спілкування, надання можливості доступу до інфомації особам, які не можуть через проблеми з зором, читати і отримати інформацію з стендів і повідомлень на інформаційних дошках. Покращення якості надання медичної допомоги шляхом отримання зворотнього зв'язку адміністрації і пацієнта.

Очікуваний термін реалізації проекту

1-2 місяці

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Суттєве падіння курсу гривні.

Приклади (кейси) схожих рішень

Аналогічні системи встановленні в відділах ЦНАП м. Хмельницького

Мета проекту

Налагодити інформування пацієнтів та зворотній зв'язок в доступній, зручній, сучасній та швидкій формі.

Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі

Охорона здоров'я

Фотографії