• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мапа цікавинок міста Хмельницького Брав участь

Доданий
14.11.2016
Номер
704
Культура

Проект передбачає розробку туристичного продукту - мапи цікавинок міста Хмельницького, яка допоможе зробити наше місто зрозумілішим для відвідувачів, ознайомить з його визначними місцями.
На карту буде нанесена інформація про те, які місця варто відвідати, що цікавого у місті можна побачити, смачного скуштувати, де поселитися, розважатися, сфотографуватися

Автор проекту
Тетяна
Тетяна Пшедзял
Бюджет
96 250 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

На сьогодні існує стереотипне уявлення про місто Хмельницький як “місто базарів”.
Як туристи, так і багато мешканців міста Хмельницького не знають, які цікаві місця є у нас, які події проходять. Тому місто потребує формування його іміджу як культурного і туристичного центру, популяризації його туристичного потенціалу.
Створення мапи дозволить покращити привабливість міста для туристів, ознайомить його мешканців і гостей з історією та культурою міста Хмельницького та його цікавими місцями

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Мешканці та гості міста Хмельницького

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Створення мапи цікавинок міста Хмельницького дозволить мешканцям та гостям нашого міста отримати максимум корисної для себе інформації про Хмельницький, його соціально-культурну інфраструктуру, наявні туристичні об’єкти та маршрути, а також дозволить зруйнувати стереотипне уявлення про місто Хмельницький як “місто базарів”

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Реалізація проекту включає:
- Дизайн мапи;
- Друк 5 тисяч примірників мапи;
- Розповсюдження мапи на автостанціях, в готелях, закладах громадського харчування тощо;
- Виготовлення 4 стаціонарних стендів, на яких буде представлено мапу у великому масштабі та розміщення цих стендів на території залізничного та автовокзалу, на центральних вулицях міста;
- Виготовлення та встановлення у місті декоративних вказівників на основні об'єкти мапи

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення туристичної привабливості міста Хмельницького, збільшення кількості туристів, зростання кількості надходжень до бюджету від туристичних підприємств, збільшення кількості зайнятих на обслуговуючих підприємствах

Очікуваний термін реалізації проекту

червень 2017 року

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

-

Приклади (кейси) схожих рішень

Унікальна мапа “98 причин відвідати Тернопіль”