• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Дитячий інклюзивний логопедичний клуб Брав участь

Доданий
14.11.2016
Номер
708
Соціальний захист

Створення 2-х інклюзивних логопедичних груп на базі діючого Дитячого інклюзивного клубу для дітей з порушеним мовленнєвим розвитком і дітей без порушень мовленнєвого розвитку з метою їх соціалізації та якісної підготовки до школи

Автор проекту
Світлана
Світлана Макогнюк
Бюджет
100 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Південно-Західний

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

У нашому місті проживають сім’ї, у яких є діти із особливостями психофізичного розвитку. У більшості таких дітей порушений мовленнєвий розвиток, що уповільнює темпи формування усного мовлення, має негативний вплив на формування життєвих навичок, а також на формування навичок читання та письма, що уповільнює процес підготовки до школи.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

До реалізації проекту будуть запрошені сім’ї (жителі міста Хмельницького), у яких є діти з порушеним мовленнєвим розвитком та сім’ї з дітьми без мовних порушень.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

На базі існуючого Дитячого інклюзивного клубу відкрити 2 логопедичні групи для дітей із проблемами мовлення.
Програма занять також буде включати підготовку дітей до звичайної загальноосвітньої школи.
Діти у логопедичних групах будуть залучатись до прогулянок, свят, ігор, розваг та інших заходів. Таким чином діти із проблемами мовлення не будуть ізольовані від одноліток і своєчасно подолають недоліки мовлення

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

- Привернути увагу громадськості до проблем дітей з особливими потребами через ЗМІ
- Провести інформаційну зустріч із батьками, які виявлять бажання, щоб їх діти прийняли участь у реалізації проекту
- Проведення логопедичних/освітніх/індивідуальних занять у 2-х сформованих групах
- Проведення періодичних батьківських зборів

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціалізація дітей із проблемами мовлення: подолання мовленнєвих недоліків, підготовка до повноцінного життя та навчання у загальноосвітніх школах

Очікуваний термін реалізації проекту

12

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

.

Приклади (кейси) схожих рішень

Дитячий інклюзивний клуб, як альтернатива звичайним дошкільним закладам, функціонує вже 2 роки