• До закінчення залишилось
    Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Стресостійкість сучасного вчителя Брав участь

Доданий
15.11.2016
Номер
731
Охорона здоров'я

Педагоги є у групі підвищеного ризику щодо емоційного виснаження. Стан емоційного виснаження призводить до зниження продуктивності праці, є каталізатором до розвитку соматичних хвороб та створення конфліктних ситуацій. Очевидність та актуальність проблеми викликає занепокоєння та спонукає до активної професійної позиції.

Автор проекту
Наталія
Наталія Салко
Бюджет
90 340 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Синдром професійного вигоряння є в переліку Міжнародної класифікації хвороб - 10 код Z73.0 назва: Перевтома. Синдром емоційного вигоряння негативно впливає на продуктивність та якість праці фахівця й досить часто є каталізатором до розвитку соматичних хвороб та створення конфліктних ситуацій. Тому вважаємо доцільною реалізаціюданного проекту задля створення здорового, продуктивного середовища у педагогічних колективах.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

1. Педагоги загальноосвітніх шкіл м. Хмельницького
2. Учні загальноосвітніх шкіл м. Хмельницького
3. Батьки учнів загальноосвітніх шкіл м. Хельницького

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Провести дослідницьку та корекційну роботу у 2 етапи:
1. Цілеспрямоване анонімне психодіагностичне обстеження педколективів шкіл м. Хмельницького
2. Проведення тематичних семінарів (2год 30 хв), розраховані на педагогічний склад кожної загальноосвітньої школи м. Хмельницького.
Така етапність проведення психологічних заходів дасть змогу грунтовно дослідити та корегувати негативні явища у наслідок емоційного виснаження педагогів.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Дистанційне проведення психодіагностичного обстеження педагогів міста
2. Обробка результатів фаховими спеціалістами
3. Проведення тематичних семінарів у кожній ЗОШ м. Хмельницького
4. Ндання друкованих матеріалів щодо профілактики емоційного вигоряння у працівників соціальної сфери
5. Формування практичних навичок самодопомоги при переживанні латентного стресу

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Підвищення продуктивності та якості праці педагогів
2. Зменьшення кількості конфліктних ситуацій у стосунках між вчителями та учнями та їх батьками
3. Профілактика розвитку соматичних хвороб у освітян міста.

Очікуваний термін реалізації проекту

2017

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Недостатня інформаційна підтримка з боку керівництва шкіл
2. Зіна цінової політики на ринку товарів та послуг України у 2017 році

Приклади (кейси) схожих рішень

Не відомі.