КАБІНЕТ ПРАЦЕТЕРАПІЇ Реалізований

Доданий
27.09.2017
Номер
82
Освіта

На виконання положень статей 7,8, 9, 19, 24,27,30 Конвенції про права осіб з нвалідністю, ратіфікованої Законом України № 1767-VI від 16.12.2009проектом іередбачається створення умов для занять трудовим навчанням для всіх школярів та введення у шкільний курс працетерапії як активної складової реабілітації пколярів з особливими освітніми потребами у Хмельницькій СЗОШ № 8.

Автор проєкту
Бюджет
99 729 грн
Розрахунок бюджету
Район
Ракове
Адреса
вул. Гальчевського Якова (Гайдара), 34, Хмельницький

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Для більше 400дітей, в т. ч. 34 з особливими освтніми потребами

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Діти шкільного віку, в т. ч. школяри з особливими освітніми потребами

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Пропонується комплектування кабінету трудового навчання обладнанням та устаткуванням для проведення повноцінних занять з трудового навчання та творчості для всіх школярів, в т. ч. для школярів з особливими освітніми потребами.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Підготовка шкільної кімнати під розміщення обладнання і устаткування - 1-й квартал 2018 року,
2. Закупівля обладнання і устаткування - 2-й квартал 2018 року,
3. Встановлення обладнання та устаткування у шкільну кімнату - 3-й квартал 2018 року,
4. Проведення тестових занять з трудового навчання - вересень 2018року.

Ключові показники оцінки результату проекту

Рівень охоплення школярів 8-ї СЗОШ заняттями трудовим навчанням збільшиться до 100%, в т. ч. 34-м дітям з особливими освітніми потребами ця навчальна дисципліна стане доступною.

Очікуваний термін реалізації проекту

Січень - жовтень 2018 року

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутні

Приклади (кейси) схожих рішень

....

Мета проекту

Метою проекту є включення ще однієї навчальної дисципліни у шкільний курс для школярів з особливими освітніми потребами. До сьогодні ці школярі не задіяні на уроках трудового начання, що обмежує їх право на повноцінну освіту, не розвиває їх творчий потенціал, та, як відомо, не стимулює активну роботу мозку через роботу ручками. Користь від посильних занять творчістю для цієї категорії учнів має суттєвий позитивний вплив на результативність заходів з реабілітації, їх рівень самооцінки, і, відповідно, на загальну успішність. Зі створенням умов для трудового навчання у школі не залишиться жодної навчальної дисціпліни, яка не досяжна для дітей з особливими освітніми потребами.

Фотографії